Jenže to, co je peklo pro nás, je nebem pro druhé. Hlavně tedy pro inzerujícího. Každá jedna reklama mu totiž musí přinést zisk, a to v podobě kliknutí na ni a případné koupi zboží. Takto reklama plní svůj účel a k tomu je stvořena. Tak musí, nebo by měla fungovat naprosto každá. Pokud se jen krčí někde nesměle v rohu stránky a není ani pořádně vidět, svému majiteli moc peněz nepřinese. Pak přichází na řadu úvaha, zda si vůbec na sebe vydělá a zda nebude lépe ji stáhnout, popřípadě umístit jen někam tam, kde se už se ziskem moc nepočítá a její umístění stojí jen „pár šupů“.
V běžných podmínkách může tedy reklama vydržet na jedné stránce neuvěřitelné dlouho, ale jednou dojde k nasycení trhu a je konec. Na řadu pak přichází reklama na jiné zboží a kolotoč se opakuje.
A nejde samozřejmě o reklamu pouze na internetu, ale zákon nasycenosti platí pro každou. Proto se dávají všude možně a vymýšlejí různé fígle, jen aby reklamu vidělo co nejvíce lidí a popřípadě si také toto zboží koupilo, nebo zaplatilo za avizovanou službu.
Tyto fígle, a ještě miliony jiných mají v malíčku v reklamní agentuře Hradec Králové. Znají samozřejmě i další věcičky a vychytávky na reklamy a moc dobře vědí, jak to zařídit, aby byla tato na očích a aby se ze sledujících stali také kupující.
Jejich reklamy jsou nápadité, takže zaujmou oko člověka, který jinak reklamy nečte a nesleduje. A většinou jsou všechny dělány tak, aby se člověk začal minimálně o věc zajímat. Reklamy nečtené a přeskakované se zde nedělají, ty nejsou k ničemu. Vlastně také proto slaví úspěchy jak na poli obchodním, tak na poli uměleckém, neb udělat takovou reklamu není jen tak.
Reklamní agentura Hradec Králové je jedinečná v tom, že také pracuje rychle, takže zákazník nemusí tři měsíce čekat, než se začne něco dít. A jak známo, rychlost je v obchodě hodně důležitá.